DUBROVNIK




Follow me to Dubrovnik


Kada sam prije nekoliko mjeseci razmiơljala gdje provesti juni, Dubrovnik mi, otprilike, nije bio ni na ơiroj listi razmatranja. Vrtilo se tu svaơta neơto, te ovdje bih, te ondje bih, na Jadran ne bih, znate ono; "Ma to je tu u blizini, mogu uvijek skoknuti" - za ơto sam, najzad, naknadno shvatila da je pogreơno miơljenje jer do tih "blizu je, mogu uvijek otići" mjesta, zapravo, gotovo nikad ni ne "skoknemo".

Anyway, splet čudnih i u prvi tren, za mene, vrlo loơih okolnosti (kasnije se ispostavilo da je ustvari prava sreća bio taj prvobitni neplanirani sklop zvijezda) doveo me do Dubrovnika.
Nastavak je priča koju ću sačuvati za sebe, a ostalo, 
ostalo je zvijezda vodilja koja će vam jednom potvrditi moje riječi da - 
da je ljubav na Stradunu.






















For more informations about the city visit JustDubrovnik

Share:

1 comments