BLUE ROMANCE


Wearing:
Dress: Chicwish

Čini se kako modni svijet nikada nije bio romantičniji i kako  smo baš u ovom trenutku zasuti trendovima koji veličaju veliki comeback ženstvenosti. 
Plisirana haljina nježne pastelne boje najbolji je komad koji može ispuniti aktuelna modna očekivanja, ali i istovremeno dati poneki komadić luksuza koji zbog svoje ljepote potajno žele čak i "frajerice" dječačkog stila. 
Prave "frajerice" (ovaj put djevojačkog stila) apsolutno su i djevojke sa bloga Shush-Mush koje su uspjele da izvuku magiju iz jedne tmurne srijede i dodaju  romantičnu notu s jasno definiranom ženstvenošću.



Photos via Shush-Mush

Share:

15 comments

  1. Kad sam vidjela najavu jedva sam cekala post da vidim i vrijedilo je.Ja sam se zaljubila u haljinu i bas ti lijepo stoji.Cestitam vam na tako lijepim slikama,odusevile ste :* :*

    ReplyDelete
  2. Lepa! I fotke su strava.. :)

    ReplyDelete
  3. This dress is so beautiful!! :)

    ReplyDelete
  4. It's so classy and elegant! I love it ♥


    The Girl Behind The Pen

    ReplyDelete
  5. Wow, so gorgeous!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  6. Fantastične slike!! Haljina je baš posebna..

    ReplyDelete
  7. Kjutipaj :D Haljina je prelijepa..

    ReplyDelete
  8. Odlične slike i ti si prelijepa! Poslužila si mi kao inspiracija ovdje, nadam se da ti se sviđa http://www.polyvore.com/cgi/set?id=129057016&

    Pozdrav! www.djevojkaodmode.blogspot.com

    ReplyDelete